Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

484
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

4

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی سطوح نیازها و عوامل موثر بر رضایت مشتریان

صفحات

 صفحه شروع 18 | صفحه پایان 29

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رسول اف، -. (1382). شناسایی سطوح نیازها و عوامل موثر بر رضایت مشتریان. نشریه بانک و اقتصاد، -(26)، 18-29. SID. https://sid.ir/paper/491563/fa

    Vancouver: کپی

    رسول اف -. شناسایی سطوح نیازها و عوامل موثر بر رضایت مشتریان. نشریه بانک و اقتصاد[Internet]. 1382؛-(26):18-29. Available from: https://sid.ir/paper/491563/fa

    IEEE: کپی

    - رسول اف، “شناسایی سطوح نیازها و عوامل موثر بر رضایت مشتریان،” نشریه بانک و اقتصاد، vol. -، no. 26، pp. 18–29، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/491563/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا