APA:
کپیبرادران، رضا، و بشیری، مهدی. (1384). تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی. دانشور رفتار، 12(11 (ویژه مقالات مدیریت 4))، 71-78. SID. https://sid.ir/paper/46413/fa
Vancouver:
کپیبرادران رضا، بشیری مهدی. تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی. دانشور رفتار[Internet]. 1384؛12(11 (ویژه مقالات مدیریت 4)):71-78. Available from: https://sid.ir/paper/46413/fa
IEEE:
کپیرضا برادران، و مهدی بشیری، “تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی،” دانشور رفتار، vol. 12، no. 11 (ویژه مقالات مدیریت 4)، pp. 71–78، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/46413/fa