مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,139
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

747
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 78

چکیده

 مشتری وجلب رضایتمندی اوازموضوعات کلیدی است که دردنیای رقابتی حاضر می تواند موجبات ترقی یک مجموعه را فراهم آورد. دراین راستا توجه به این که چه مواردی می تواند درافزایش رضایتمندی مشتریان به صورت دقیق تر و کامل ترموثرباشد, ضروری و حائز اهمیت است. مقاله حاضر با درنظر گرفتن پارامترهای موثربررضایتمندی مشتریان و میزان اهمیت هریک ازآن ها, روشی را ارائه می دهد که بتوان پارامترهای بحرانی را استخراج کرد. روش پیشنهاد شده دریک مجموعه مالی واعتباری اجرا گردیده و مورد بررسی واقع شده است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

برادران، رضا، و بشیری، مهدی. (1384). تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی. دانشور رفتار، 12(11 (ویژه مقالات مدیریت 4))، 71-78. SID. https://sid.ir/paper/46413/fa

Vancouver: کپی

برادران رضا، بشیری مهدی. تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی. دانشور رفتار[Internet]. 1384؛12(11 (ویژه مقالات مدیریت 4)):71-78. Available from: https://sid.ir/paper/46413/fa

IEEE: کپی

رضا برادران، و مهدی بشیری، “تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی،” دانشور رفتار، vol. 12، no. 11 (ویژه مقالات مدیریت 4)، pp. 71–78، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/46413/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button