APA:
کپیباقری، خسرو، و میرزایی، عبدالوهاب. (1381). الگویی برای پژوهش در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی بر اساس دیدگاه هرمنوتیک. نوآوری های آموزشی، 1(1)، 39-58. SID. https://sid.ir/paper/424109/fa
Vancouver:
کپیباقری خسرو، میرزایی عبدالوهاب. الگویی برای پژوهش در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی بر اساس دیدگاه هرمنوتیک. نوآوری های آموزشی[Internet]. 1381؛1(1):39-58. Available from: https://sid.ir/paper/424109/fa
IEEE:
کپیخسرو باقری، و عبدالوهاب میرزایی، “الگویی برای پژوهش در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی بر اساس دیدگاه هرمنوتیک،” نوآوری های آموزشی، vol. 1، no. 1، pp. 39–58، 1381، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/424109/fa