مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,538
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

451
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی مزیت های نسبی و اولویت بندی بازارهای هدف صادرات سنگ های تزیینی ایران

صفحات

 صفحه شروع 57 | صفحه پایان 90

چکیده

 امروزه به جهت وسعت بازارهای جهانی و وجود برخی تفاوتهای عمده اجتماعی و اقتصادی در بین کشورها و گروه های مختلف مصرف کننده, بکارگیری یک روش اصولی و مدون در راستای شناسایی و یا اصطلاحا تعیین و اولویت بندی بازارهای هدف صادراتی از جمله الزامات دستیابی به هدف جهش صادراتی محسوب می گردد. مقاله حاضر درصدد آن است تا ضمن شناسایی مزیت های نسبی صادرات سنگهای تزیینی ایران عمده ترین بازارهای هدف برای صادرات سنگهای تزیینی کار شده کشور را شناسایی و اولویت بندی نماید.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فتحی، یحیی. (1381). شناسایی مزیت های نسبی و اولویت ‌بندی بازارهای هدف صادرات سنگ های تزیینی ایران. پژوهشنامه بازرگانی، 6(22)، 57-90. SID. https://sid.ir/paper/428668/fa

    Vancouver: کپی

    فتحی یحیی. شناسایی مزیت های نسبی و اولویت ‌بندی بازارهای هدف صادرات سنگ های تزیینی ایران. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1381؛6(22):57-90. Available from: https://sid.ir/paper/428668/fa

    IEEE: کپی

    یحیی فتحی، “شناسایی مزیت های نسبی و اولویت ‌بندی بازارهای هدف صادرات سنگ های تزیینی ایران،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 6، no. 22، pp. 57–90، 1381، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/428668/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button