APA:
کپیجاوید، م.، و عطاالهی، ز.. (1). مقایسه میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پرستاری از دو روش آموزش سخنرانی و مبتنی بر حل مساله. مرکز اطلاعات علمی (مجازی)، 1(1)، 154-154. SID. https://sid.ir/paper/431884/fa
Vancouver:
کپیجاوید م.، عطاالهی ز.. مقایسه میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پرستاری از دو روش آموزش سخنرانی و مبتنی بر حل مساله. مرکز اطلاعات علمی (مجازی)[Internet]. 1؛1(1):154-154. Available from: https://sid.ir/paper/431884/fa
IEEE:
کپیم. جاوید، و ز. عطاالهی، “مقایسه میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پرستاری از دو روش آموزش سخنرانی و مبتنی بر حل مساله،” مرکز اطلاعات علمی (مجازی)، vol. 1، no. 1، pp. 154–154، 1، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/431884/fa