مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,221
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

444
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش نگرش دانشجویان نسبت به برنامه ریزی دروس معارف اسلامی

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 در مقاله حاضر هدف پاسخ به این پرسش محوری است که به طور کلی, میزان موفقیت دروس معارف اسلامی در دانشگاهها از نظر دانشجویان چقدر است؟ تعداد 2100 نفر از دانشجویان به‎ عنوان گروه نمونه از 36 دانشگاه دولتی (روزانه) و آزاد و از هشت استان کشور با استفاده از روشهای نمونه‎ گیری تلفیقی تصادفی و طبقه ‎ای انتخاب شدند. نتایج این تحقیق پیمایشی که با روش توصیفی و با استفاده از مقیاس سنجش طیف لیکرت انجام شده است, نشان می دهد که بیش از هشتاد درصد از دانشجویان با اصل وجود دروس معارف اسلامی در دانشگاهها موافق اند, اگر چه در خصوص محتوای این دروس و روشهای ارایه آنها انتقاد دارند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مجیدی، محمدرضا، و فاتحی، ابوالقاسم. (1385). سنجش نگرش دانشجویان نسبت به برنامه ریزی دروس معارف اسلامی. پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، 12(3 (41))، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/438887/fa

    Vancouver: کپی

    مجیدی محمدرضا، فاتحی ابوالقاسم. سنجش نگرش دانشجویان نسبت به برنامه ریزی دروس معارف اسلامی. پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی[Internet]. 1385؛12(3 (41)):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/438887/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا مجیدی، و ابوالقاسم فاتحی، “سنجش نگرش دانشجویان نسبت به برنامه ریزی دروس معارف اسلامی،” پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، vol. 12، no. 3 (41)، pp. 0–0، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/438887/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button