APA:
کپیصفاردزفولی، محسن. (1387). نشان تجاری و محصول تعامل بین ذهنیت و واقعیت. نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)، 19(10-ب)، 129-138. SID. https://sid.ir/paper/445870/fa
Vancouver:
کپیصفاردزفولی محسن. نشان تجاری و محصول تعامل بین ذهنیت و واقعیت. نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)[Internet]. 1387؛19(10-ب):129-138. Available from: https://sid.ir/paper/445870/fa
IEEE:
کپیمحسن صفاردزفولی، “نشان تجاری و محصول تعامل بین ذهنیت و واقعیت،” نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)، vol. 19، no. 10-ب، pp. 129–138، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/445870/fa