APA:
کپیحیدرزاده، کامبیز، و هاشمی، محمد. (1392). بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز). مدیریت بازاریابی، 8(19)، 1-11. SID. https://sid.ir/paper/218905/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده کامبیز، هاشمی محمد. بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(19):1-11. Available from: https://sid.ir/paper/218905/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده، و محمد هاشمی، “بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 19، pp. 1–11، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218905/fa