APA:
کپیمصطفی منتقمی، فروغ. (1389). درآمدی بر اخلاق کسب و کار و تبلیغات در تجارت الکترونیکی از منظر حمایت از حقوق مصرف کنندگان. بررسی های بازرگانی، دوره جدید - 8(40)، 21-39. SID. https://sid.ir/paper/445996/fa
Vancouver:
کپیمصطفی منتقمی فروغ. درآمدی بر اخلاق کسب و کار و تبلیغات در تجارت الکترونیکی از منظر حمایت از حقوق مصرف کنندگان. بررسی های بازرگانی[Internet]. 1389؛دوره جدید - 8(40):21-39. Available from: https://sid.ir/paper/445996/fa
IEEE:
کپیفروغ مصطفی منتقمی، “درآمدی بر اخلاق کسب و کار و تبلیغات در تجارت الکترونیکی از منظر حمایت از حقوق مصرف کنندگان،” بررسی های بازرگانی، vol. دوره جدید - 8، no. 40، pp. 21–39، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/445996/fa