Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

592
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

283
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اهمیت اجرای طرح درس بالینی و موانع اجرای آن از دیدگاه اساتید (نامه علمی)

صفحات

 صفحه شروع 539 | صفحه پایان 540

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 تدوین طرح درس از مراحل اساسی فعالیت های قبل از تدریس برای هر مدرس است و می تواند تا حدود زیادی راه گشای وی برای ارائه آموزش موثر و با کیفیت بالاتر باشد. طرح درس دیدگاه فراگیران را نسبت به کیفیت آموزش بهبود بخشیده و ضمن ایجاد نظم منطقی و هماهنگی، فعالیت ها را هدف مند می سازد. طرح درس باعث افزایش فراگیری، انگیزش و کارآیی دانشجو شده و «چگونه آموزش دادن» را به معلم و «چگونه یاد گرفتن» را به فراگیران می آموزد. وجود مشکلات ناشی از عدم تناسب محتوای آموزش با وظایف و مسوولیت های افراد، تدوین چهارچوبی مشخص برای هر درس را ضروری می سازد. با توجه به ضرورت مطالعاتی در زمینه اهمیت اجرای طرح درس در کشور، پژوهشی با هدف «تعیین اهمیت اجرای طرح درس بالینی و موانع اجرای آن از دیدگاه اساتید» انجام شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مبارکی، آسیه، محبی نوبندگانی، زینت، محمودی، فاطمه، رامبد، معصومه، و منتصری، صدیقه. (1390). اهمیت اجرای طرح درس بالینی و موانع اجرای آن از دیدگاه اساتید (نامه علمی). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 11(5 (پیاپی 34))، 539-540. SID. https://sid.ir/paper/450754/fa

    Vancouver: کپی

    مبارکی آسیه، محبی نوبندگانی زینت، محمودی فاطمه، رامبد معصومه، منتصری صدیقه. اهمیت اجرای طرح درس بالینی و موانع اجرای آن از دیدگاه اساتید (نامه علمی). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1390؛11(5 (پیاپی 34)):539-540. Available from: https://sid.ir/paper/450754/fa

    IEEE: کپی

    آسیه مبارکی، زینت محبی نوبندگانی، فاطمه محمودی، معصومه رامبد، و صدیقه منتصری، “اهمیت اجرای طرح درس بالینی و موانع اجرای آن از دیدگاه اساتید (نامه علمی)،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 11، no. 5 (پیاپی 34)، pp. 539–540، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/450754/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا