APA:
کپیایران نژادپاریزی، مهدی. (1384). تکریم مشتری و ارایه خدمات با کیفیت برتر (تحول بنیادی در نظام اداری کشور). تحول اداری، 8(49)، 85-108. SID. https://sid.ir/paper/451306/fa
Vancouver:
کپیایران نژادپاریزی مهدی. تکریم مشتری و ارایه خدمات با کیفیت برتر (تحول بنیادی در نظام اداری کشور). تحول اداری[Internet]. 1384؛8(49):85-108. Available from: https://sid.ir/paper/451306/fa
IEEE:
کپیمهدی ایران نژادپاریزی، “تکریم مشتری و ارایه خدمات با کیفیت برتر (تحول بنیادی در نظام اداری کشور)،” تحول اداری، vol. 8، no. 49، pp. 85–108، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/451306/fa