APA:
کپیرنجبران، بهرام. (1373). استراتژی متمایز کردن محصولات در بازاریابی. نشریه دانشکده اداری و اقتصاد (اصفهان)، -(1-2)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/455251/fa
Vancouver:
کپیرنجبران بهرام. استراتژی متمایز کردن محصولات در بازاریابی. نشریه دانشکده اداری و اقتصاد (اصفهان)[Internet]. 1373؛-(1-2):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/455251/fa
IEEE:
کپیبهرام رنجبران، “استراتژی متمایز کردن محصولات در بازاریابی،” نشریه دانشکده اداری و اقتصاد (اصفهان)، vol. -، no. 1-2، pp. 0–0، 1373، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/455251/fa