APA:
کپیعبدالوند، محمدعلی، و محمدنیا، علی. (1385). بررسی رضایت مشتریان شرکت لبنی روزانه به رویکرد فازی. مدیریت و بازاریابی، -(-)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/457169/fa
Vancouver:
کپیعبدالوند محمدعلی، محمدنیا علی. بررسی رضایت مشتریان شرکت لبنی روزانه به رویکرد فازی. مدیریت و بازاریابی[Internet]. 1385؛-(-):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/457169/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی عبدالوند، و علی محمدنیا، “بررسی رضایت مشتریان شرکت لبنی روزانه به رویکرد فازی،” مدیریت و بازاریابی، vol. -، no. -، pp. 0–0، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/457169/fa