APA:
کپیمحمدنیا، علی. (1388). ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فرآورده های لبنی. مطالعات مدیریت صنعتی، -(15)، 51-85. SID. https://sid.ir/paper/485560/fa
Vancouver:
کپیمحمدنیا علی. ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فرآورده های لبنی. مطالعات مدیریت صنعتی[Internet]. 1388؛-(15):51-85. Available from: https://sid.ir/paper/485560/fa
IEEE:
کپیعلی محمدنیا، “ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فرآورده های لبنی،” مطالعات مدیریت صنعتی، vol. -، no. 15، pp. 51–85، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/485560/fa