APA:
کپیمسعودی، مصطفی، و حقیقی، محمد. (1389). ارزیابی اثربخشی کانال های ارتباط با مشتری از دیدگاه خریداران خودرو: پژوهشی در شرکت ایران خودرو. علوم مدیریت ایران، 5(18)، 97-116. SID. https://sid.ir/paper/130328/fa
Vancouver:
کپیمسعودی مصطفی، حقیقی محمد. ارزیابی اثربخشی کانال های ارتباط با مشتری از دیدگاه خریداران خودرو: پژوهشی در شرکت ایران خودرو. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1389؛5(18):97-116. Available from: https://sid.ir/paper/130328/fa
IEEE:
کپیمصطفی مسعودی، و محمد حقیقی، “ارزیابی اثربخشی کانال های ارتباط با مشتری از دیدگاه خریداران خودرو: پژوهشی در شرکت ایران خودرو،” علوم مدیریت ایران، vol. 5، no. 18، pp. 97–116، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130328/fa