APA:
کپیحقیقی، محمد، و حسینی طولی، فرشید. (1). ارایه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی. مجازی، 1(1)، 19-45. SID. https://sid.ir/paper/461396/fa
Vancouver:
کپیحقیقی محمد، حسینی طولی فرشید. ارایه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی. مجازی[Internet]. 1؛1(1):19-45. Available from: https://sid.ir/paper/461396/fa
IEEE:
کپیمحمد حقیقی، و فرشید حسینی طولی، “ارایه روشی برای اندازه گیری توانمندی شرکت های تجاری برای گذار از بازاریابی سنتی به بازاریابی الکترونیکی: مطالعه موردی یک شرکت انفورماتیکی،” مجازی، vol. 1، no. 1، pp. 19–45، 1، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/461396/fa