APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، و نیاکان لاهیجی، نازیلا. (1388). اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتار مصرف کننده کالاها و خدمات رایانه ای. مطالعات مدیریت، 20(60)، 114-124. SID. https://sid.ir/paper/463867/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، نیاکان لاهیجی نازیلا. اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتار مصرف کننده کالاها و خدمات رایانه ای. مطالعات مدیریت[Internet]. 1388؛20(60):114-124. Available from: https://sid.ir/paper/463867/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، و نازیلا نیاکان لاهیجی، “اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتار مصرف کننده کالاها و خدمات رایانه ای،” مطالعات مدیریت، vol. 20، no. 60، pp. 114–124، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/463867/fa