APA:
کپیسیدجوادین، ر.. (1). تعیین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری. مجازی، 1(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/465372/fa
Vancouver:
کپیسیدجوادین ر.. تعیین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری. مجازی[Internet]. 1؛1(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/465372/fa
IEEE:
کپیر. سیدجوادین، “تعیین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری،” مجازی، vol. 1، no. 1، pp. 0–0، 1، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/465372/fa