APA:
کپیکریمی، آصف، ولایتی شکوهی، رضوان، و شعبانی نژاد، اسماعیل. (1395). تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران). مدیریت بازاریابی، 10(30 )، 59-71. SID. https://sid.ir/paper/218963/fa
Vancouver:
کپیکریمی آصف، ولایتی شکوهی رضوان، شعبانی نژاد اسماعیل. تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(30 ):59-71. Available from: https://sid.ir/paper/218963/fa
IEEE:
کپیآصف کریمی، رضوان ولایتی شکوهی، و اسماعیل شعبانی نژاد، “تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران)،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 30 ، pp. 59–71، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218963/fa