مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,494
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

691
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر عوامل اجتماعی و سازمانی بر میزان وفاداری مشتریان بانک تجارت به حفظ و برقراری ارتباط بانکی در شهر تهران سال 1390

صفحات

 صفحه شروع 137 | صفحه پایان 153

چکیده

 هدف این پژوهش بررسی «عوامل اجتماعی و سازمانی موثر بر میزان وفاداری مشتریان بانک تجارت به حفظ و برقراری ارتباط بانکی در شهر تهران در سال1390 » است و با بهره گیری از نظریه های بوردیو و جان الستر مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر با طرح این مساله آغاز می شود که کدام عوامل اجتماعی و سازمانی می توانند بر میزان وفاداری مشتریان بانک موثر باشند. جامعه آماری, مشتریان سپرده گذار در شعب بانک تجارت شهر تهران هستند و نمونه آماری, افرادی که حداقل 5 سال حساب سپرده خود را مسدود نکرده اند. روش تحقیق این پژوهش, پیمایشی و ابزار گردآوری اطلاعات, پرسشنامه محقق ساخته شامل 25 ماده با طیف لیکرت در مقیاس 5 درجه ای است. شیوه نمونه گیری, خوشه ای چند مرحله ای است. یافته های تحقیق نشان داد که 63 درصد تغییرات متغیر وابسته میزان وفاداری مشتریان را متغیر مستقل شاخصهای سازمانی و اجتماعی تبیین می کنند. متغیر اعتماد اجتماعی دارای بتای 0.25, متغیر شیوه برخورد دارای بتای 0.22, متغیر درآمد مشتریان دارای بتای 0.16, متغیر تعهد سازمانی دارای بتای 0.37 و متغیر فرایند اداری دارای بتای 0.38 است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    مخدومی جوان، رضا، و کفاشی، مجید. (1391). تاثیر عوامل اجتماعی و سازمانی بر میزان وفاداری مشتریان بانک تجارت به حفظ و برقراری ارتباط بانکی در شهر تهران سال 1390. پژوهش اجتماعی، 5(14)، 137-153. SID. https://sid.ir/paper/164824/fa

    Vancouver: کپی

    مخدومی جوان رضا، کفاشی مجید. تاثیر عوامل اجتماعی و سازمانی بر میزان وفاداری مشتریان بانک تجارت به حفظ و برقراری ارتباط بانکی در شهر تهران سال 1390. پژوهش اجتماعی[Internet]. 1391؛5(14):137-153. Available from: https://sid.ir/paper/164824/fa

    IEEE: کپی

    رضا مخدومی جوان، و مجید کفاشی، “تاثیر عوامل اجتماعی و سازمانی بر میزان وفاداری مشتریان بانک تجارت به حفظ و برقراری ارتباط بانکی در شهر تهران سال 1390،” پژوهش اجتماعی، vol. 5، no. 14، pp. 137–153، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/164824/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button