APA:
کپیمخدومی جوان، رضا، و کفاشی، مجید. (1391). تاثیر عوامل اجتماعی و سازمانی بر میزان وفاداری مشتریان بانک تجارت به حفظ و برقراری ارتباط بانکی در شهر تهران سال 1390. پژوهش اجتماعی، 5(14)، 137-153. SID. https://sid.ir/paper/164824/fa
Vancouver:
کپیمخدومی جوان رضا، کفاشی مجید. تاثیر عوامل اجتماعی و سازمانی بر میزان وفاداری مشتریان بانک تجارت به حفظ و برقراری ارتباط بانکی در شهر تهران سال 1390. پژوهش اجتماعی[Internet]. 1391؛5(14):137-153. Available from: https://sid.ir/paper/164824/fa
IEEE:
کپیرضا مخدومی جوان، و مجید کفاشی، “تاثیر عوامل اجتماعی و سازمانی بر میزان وفاداری مشتریان بانک تجارت به حفظ و برقراری ارتباط بانکی در شهر تهران سال 1390،” پژوهش اجتماعی، vol. 5، no. 14، pp. 137–153، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/164824/fa