APA:
کپیامینی فر، الهه، و بهاءلو هوره، کبری. (1391). مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 8(26)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/471306/fa
Vancouver:
کپیامینی فر الهه، بهاءلو هوره کبری. مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1391؛8(26):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/471306/fa
IEEE:
کپیالهه امینی فر، و کبری بهاءلو هوره، “مدل یادگیری معنادار دانشجویان در تبدیلات لاپلاس،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 8، no. 26، pp. 0–0، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/471306/fa