APA:
کپیبهروزی، فرشاد. (1387). کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی و رابطه آن با سطح رضایتمندی مشتریان. کنترل کیفیت، 5(31)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/473230/fa
Vancouver:
کپیبهروزی فرشاد. کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی و رابطه آن با سطح رضایتمندی مشتریان. کنترل کیفیت[Internet]. 1387؛5(31):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/473230/fa
IEEE:
کپیفرشاد بهروزی، “کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی و رابطه آن با سطح رضایتمندی مشتریان،” کنترل کیفیت، vol. 5، no. 31، pp. 0–0، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/473230/fa