APA:
کپیهنرمندساری، محمدجواد. (1392). اولویت بندی عناصر الگوی آمیخته بازاریابی در صنعت چاپ و نشر در ایران (حوزه کتاب) بر مبنای الگوی مدیریت منسجم خدمات «لاولاک و لارن». کتاب مهر، -(10)، 22-47. SID. https://sid.ir/paper/474742/fa
Vancouver:
کپیهنرمندساری محمدجواد. اولویت بندی عناصر الگوی آمیخته بازاریابی در صنعت چاپ و نشر در ایران (حوزه کتاب) بر مبنای الگوی مدیریت منسجم خدمات «لاولاک و لارن». کتاب مهر[Internet]. 1392؛-(10):22-47. Available from: https://sid.ir/paper/474742/fa
IEEE:
کپیمحمدجواد هنرمندساری، “اولویت بندی عناصر الگوی آمیخته بازاریابی در صنعت چاپ و نشر در ایران (حوزه کتاب) بر مبنای الگوی مدیریت منسجم خدمات «لاولاک و لارن»،” کتاب مهر، vol. -، no. 10، pp. 22–47، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/474742/fa