APA:
کپیساجدی فر، علی اصغر، اسفیدانی، محمدرحیم، وحدت زاد، محمدحسین، و محمودی آذر، میثم. (1391). ارزیابی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک در اعتمادسازی مشتریان آنلاین شرکت های کارگزاری شهر تهران. مدیریت فناوری اطلاعات، 4(11)، 47-68. SID. https://sid.ir/paper/475183/fa
Vancouver:
کپیساجدی فر علی اصغر، اسفیدانی محمدرحیم، وحدت زاد محمدحسین، محمودی آذر میثم. ارزیابی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک در اعتمادسازی مشتریان آنلاین شرکت های کارگزاری شهر تهران. مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1391؛4(11):47-68. Available from: https://sid.ir/paper/475183/fa
IEEE:
کپیعلی اصغر ساجدی فر، محمدرحیم اسفیدانی، محمدحسین وحدت زاد، و میثم محمودی آذر، “ارزیابی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک در اعتمادسازی مشتریان آنلاین شرکت های کارگزاری شهر تهران،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 4، no. 11، pp. 47–68، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/475183/fa