APA:
کپیموسی خانی، محمد. (1386). نقش بازاریابی درونی در ایجاد مزیت رقابتی پایدار. کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، -(2)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/476992/fa
Vancouver:
کپیموسی خانی محمد. نقش بازاریابی درونی در ایجاد مزیت رقابتی پایدار. کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک[Internet]. 1386؛-(2):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/476992/fa
IEEE:
کپیمحمد موسی خانی، “نقش بازاریابی درونی در ایجاد مزیت رقابتی پایدار،” کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، vol. -، no. 2، pp. 0–0، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/476992/fa