APA:
کپینصراصفهانی، علی، فرخی، مجتبی، و امانی، مجتبی. (1391). تاثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کارگروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی دانشگاه اصفهان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 11(9 (پیاپی 42))، 41-59. SID. https://sid.ir/paper/115547/fa
Vancouver:
کپینصراصفهانی علی، فرخی مجتبی، امانی مجتبی. تاثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کارگروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی دانشگاه اصفهان. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1391؛11(9 (پیاپی 42)):41-59. Available from: https://sid.ir/paper/115547/fa
IEEE:
کپیعلی نصراصفهانی، مجتبی فرخی، و مجتبی امانی، “تاثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کارگروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی دانشگاه اصفهان،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 11، no. 9 (پیاپی 42)، pp. 41–59، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115547/fa