APA:
کپیحقیقی، محمد، حسینی، سیدحسن، اصغریه اهری، حامد، آرین، ابوالفضل، و دریکنده، علی. (1391). بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت ایرانسل. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(4 (پیاپی 7))، 45-62. SID. https://sid.ir/paper/477036/fa
Vancouver:
کپیحقیقی محمد، حسینی سیدحسن، اصغریه اهری حامد، آرین ابوالفضل، دریکنده علی. بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت ایرانسل. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(4 (پیاپی 7)):45-62. Available from: https://sid.ir/paper/477036/fa
IEEE:
کپیمحمد حقیقی، سیدحسن حسینی، حامد اصغریه اهری، ابوالفضل آرین، و علی دریکنده، “بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت ایرانسل،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 4 (پیاپی 7)، pp. 45–62، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477036/fa