مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

950
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

315
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیلی بر ناسازه های گفتمان مدسه: مروری انتقادی بر کتاب «ناسازه های گفتمان مدرسه: تحلیلی از زندگی روزمره دانش آموزی» (نقد اثر پژوهشی)

صفحات

 صفحه شروع 173 | صفحه پایان 187

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 نظام آموزش و پرورش در ایران پس از انقلاب محل مجادلات جدی ایدئولوژیک و شاهد تحولات گسترده ای در این زمینه بوده است. این تحولات به اشکال مختلفی نظیر تغییرات ساختاری عمده در این نظام یا تغییرات جزئی درون ساختاری مانند طرح احیای معاونت پرورشی صورت گرفته است. دغدغه اصلی در نظام جمهوری اسلامی همواره پرورش انسان های با اخلاق و مسلمانان معتقد بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حاجی آخوندی، زهرا. (1391). تحلیلی بر ناسازه های گفتمان مدسه: مروری انتقادی بر کتاب «ناسازه های گفتمان مدرسه: تحلیلی از زندگی روزمره دانش آموزی» (نقد اثر پژوهشی). مطالعات برنامه درسی، 7(26)، 173-187. SID. https://sid.ir/paper/477800/fa

    Vancouver: کپی

    حاجی آخوندی زهرا. تحلیلی بر ناسازه های گفتمان مدسه: مروری انتقادی بر کتاب «ناسازه های گفتمان مدرسه: تحلیلی از زندگی روزمره دانش آموزی» (نقد اثر پژوهشی). مطالعات برنامه درسی[Internet]. 1391؛7(26):173-187. Available from: https://sid.ir/paper/477800/fa

    IEEE: کپی

    زهرا حاجی آخوندی، “تحلیلی بر ناسازه های گفتمان مدسه: مروری انتقادی بر کتاب «ناسازه های گفتمان مدرسه: تحلیلی از زندگی روزمره دانش آموزی» (نقد اثر پژوهشی)،” مطالعات برنامه درسی، vol. 7، no. 26، pp. 173–187، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477800/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button