APA:
کپیواحدی، مسعود، فیضی، فخرالدین، عبادی، عباس، و کچویی، حسین. (1391). بررسی تاثیر آموزش حضوری (سخنرانی) و غیرحضوری (کتابچه - یادآوری Reminder) بر میزان آگاهی, نگرش و عملکرد مراقبین از اختلال اتونومیک دیس رفلکسی در جانبازان نخاعی شهر تهران در سال 1389. طب جانباز ( Iranian journal of War and public health)، 4(16)، 21-28. SID. https://sid.ir/paper/477956/fa
Vancouver:
کپیواحدی مسعود، فیضی فخرالدین، عبادی عباس، کچویی حسین. بررسی تاثیر آموزش حضوری (سخنرانی) و غیرحضوری (کتابچه - یادآوری Reminder) بر میزان آگاهی, نگرش و عملکرد مراقبین از اختلال اتونومیک دیس رفلکسی در جانبازان نخاعی شهر تهران در سال 1389. طب جانباز ( Iranian journal of War and public health)[Internet]. 1391؛4(16):21-28. Available from: https://sid.ir/paper/477956/fa
IEEE:
کپیمسعود واحدی، فخرالدین فیضی، عباس عبادی، و حسین کچویی، “بررسی تاثیر آموزش حضوری (سخنرانی) و غیرحضوری (کتابچه - یادآوری Reminder) بر میزان آگاهی, نگرش و عملکرد مراقبین از اختلال اتونومیک دیس رفلکسی در جانبازان نخاعی شهر تهران در سال 1389،” طب جانباز ( Iranian journal of War and public health)، vol. 4، no. 16، pp. 21–28، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477956/fa