APA:
کپیلک، الهام. (1387). تاثیر روش آموزش هم شاگردی بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 4(13)، 87-109. SID. https://sid.ir/paper/478052/fa
Vancouver:
کپیلک الهام. تاثیر روش آموزش هم شاگردی بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1387؛4(13):87-109. Available from: https://sid.ir/paper/478052/fa
IEEE:
کپیالهام لک، “تاثیر روش آموزش هم شاگردی بر مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 4، no. 13، pp. 87–109، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/478052/fa