APA:
کپیاژه ای، جواد، و غلامی، محمدتقی. (1391). نقش واسطه ای باورهای شناختی در ارتباط بین عوامل فردی و سازمانی با پذیرش فناوری اطلاعات. مجله علوم رفتاری، 6(1 (پیاپی 19))، 1-99. SID. https://sid.ir/paper/478565/fa
Vancouver:
کپیاژه ای جواد، غلامی محمدتقی. نقش واسطه ای باورهای شناختی در ارتباط بین عوامل فردی و سازمانی با پذیرش فناوری اطلاعات. مجله علوم رفتاری[Internet]. 1391؛6(1 (پیاپی 19)):1-99. Available from: https://sid.ir/paper/478565/fa
IEEE:
کپیجواد اژه ای، و محمدتقی غلامی، “نقش واسطه ای باورهای شناختی در ارتباط بین عوامل فردی و سازمانی با پذیرش فناوری اطلاعات،” مجله علوم رفتاری، vol. 6، no. 1 (پیاپی 19)، pp. 1–99، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/478565/fa