مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

774
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

258
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدلی برای سنجش کیفیت سخت افزار و نرم افزار خدمات در صنعت بانکداری

صفحات

 صفحه شروع 65 | صفحه پایان 78

چکیده

 خدمات مستلزم درگیری ذهنی زیاد مصرف کننده در فرآیند مصرف می باشد. هنگامی که مشتری خدمتی را تجربه می کند, ارزیابی او از کیفیت خدمات تغییر خواهد کرد. هدف از انجام این مطالعه, ارائه مدلی برای سنجش کیفیت سخت افزار و نرم افزار خدمات بانکی برای صنعت بانکداری ایران است. مطالعه حاضر از نوع توصیفی- کاربردی است که به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش, کلیه مشتریان بانک های خصوصی و دولتی در محدوده شهر تهران است. برای جمع آوری داده های مورد نیاز, از پرسشنامه ای محقق ساخته استفاده شده است. پس از انجام مطالعه ای مقدماتی, حجم نمونه در سطح خطای پنج درصد برابر با 551 برآورد شد. به علاوه, برای تکمیل پرسشنامه ها و گردآوری اعضای نمونه از روش نمونه گیری خوشه ای دومرحله ای بهره گرفته شد. نتایج نشان می دهد, که بعد سخت افزاری و نرم افزاری مولفه های مهمی برای کیفیت خدمات می باشند. به علاوه, بعد سخت افزاری وزن بیشتری نسبت به بعد نرم افزاری در شکل دهی به مفهوم کیفیت خدمات بانکی را دارا است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حمیدی زاده، محمدرضا، و ابراهیمی، ابوالقاسم. (1391). ارائه مدلی برای سنجش کیفیت سخت افزار و نرم افزار خدمات در صنعت بانکداری. مدیریت بازرگانی، 4(4)، 65-78. SID. https://sid.ir/paper/478952/fa

    Vancouver: کپی

    حمیدی زاده محمدرضا، ابراهیمی ابوالقاسم. ارائه مدلی برای سنجش کیفیت سخت افزار و نرم افزار خدمات در صنعت بانکداری. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(4):65-78. Available from: https://sid.ir/paper/478952/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا حمیدی زاده، و ابوالقاسم ابراهیمی، “ارائه مدلی برای سنجش کیفیت سخت افزار و نرم افزار خدمات در صنعت بانکداری،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 4، pp. 65–78، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/478952/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button