APA:
کپیدهنوی، خلیل. (1388). ارزیابی تطابق آمیخته بازاریابی خدمات شبکه فروش بیمه با نیازهای مشتریان هدف. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 24(3-4)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/480245/fa
Vancouver:
کپیدهنوی خلیل. ارزیابی تطابق آمیخته بازاریابی خدمات شبکه فروش بیمه با نیازهای مشتریان هدف. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1388؛24(3-4):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/480245/fa
IEEE:
کپیخلیل دهنوی، “ارزیابی تطابق آمیخته بازاریابی خدمات شبکه فروش بیمه با نیازهای مشتریان هدف،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 24، no. 3-4، pp. 0–0، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/480245/fa