APA:
کپیوزیرزنجانی، حمیدرضا، موتمنی، علیرضا، و موسوی دلازیانی، حسین. (1389). سنجش رضایت مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین (حمل و نقل جاده ای). بررسی های بازرگانی، دوره جدید - 8(40)، 70-85. SID. https://sid.ir/paper/449322/fa
Vancouver:
کپیوزیرزنجانی حمیدرضا، موتمنی علیرضا، موسوی دلازیانی حسین. سنجش رضایت مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین (حمل و نقل جاده ای). بررسی های بازرگانی[Internet]. 1389؛دوره جدید - 8(40):70-85. Available from: https://sid.ir/paper/449322/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا وزیرزنجانی، علیرضا موتمنی، و حسین موسوی دلازیانی، “سنجش رضایت مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین (حمل و نقل جاده ای)،” بررسی های بازرگانی، vol. دوره جدید - 8، no. 40، pp. 70–85، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/449322/fa