Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,873
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,326
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازار مصرف پوشاک مردانه در ایران با مطالعه در یکی از تولیدکنندگان عمده

صفحات

 صفحه شروع 25 | صفحه پایان 47

چکیده

 در این پژوهش تلاش شده تا مراحل تدوین و انتخاب استراتژی در بازار مصرف پوشاک مردانه شفاف تر شود. در اینجا هدف, بررسی نقاط قوت و ضعف درونی یکی از شرکت های تولیدکننده پوشاک مردانه (شرکت الف), همچنین تجزیه و تحلیل تهدیدها و فرصت ها, خصوصا در بخش بازار مصرف و نهایتا تدوین یک برنامه استراتژیک برای بخش بازاریابی و ارتقا مزیت های رقابتی این شرکت می باشد. بنابراین این پژوهش در 4 مرحله کلی صورت گرفته است :- بررسی برنامه ریزی استراتژیک کل و تدوین رسالت و ماموریت سازمان- تجزیه و تحلیل داخل و خارج سازمان و تعیین و تدوین نقاط ضعف - قوت و فرصت ها - تهدیدهای سازمان- بررسی موقعیت های رقابتی سازمان در بازار و تدوین استراتژی های مناسب - تعیین اولویت استراتژی بازاریابی و ارائه خط مشی آتی برای صنایع پوشاک در این راستادر نهایت در این پژوهش با نشان دادن موقعیت واحد بازاریابی شرکت الف در بازار مصرف پوشاک مردانه, پیشنهادهای اجرایی برای اعمال استراتژی و رسیدن به اهداف آن در زمینه جذب و آموزش کارکنان قدیمی و تازه کار, تبلیغات, تنوع و کیفیت محصولات, ارتباط با مشتری و صادرات صورت گرفت .

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سحرخیزروشن دل، فائقه، جوانشیر، حسن، و رشیدی، ابوسعید. (1387). تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازار مصرف پوشاک مردانه در ایران با مطالعه در یکی از تولیدکنندگان عمده. فناوری نساجی (علوم و تکنولوژی نساجی)، 4(1)، 25-47. SID. https://sid.ir/paper/482694/fa

    Vancouver: کپی

    سحرخیزروشن دل فائقه، جوانشیر حسن، رشیدی ابوسعید. تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازار مصرف پوشاک مردانه در ایران با مطالعه در یکی از تولیدکنندگان عمده. فناوری نساجی (علوم و تکنولوژی نساجی)[Internet]. 1387؛4(1):25-47. Available from: https://sid.ir/paper/482694/fa

    IEEE: کپی

    فائقه سحرخیزروشن دل، حسن جوانشیر، و ابوسعید رشیدی، “تدوین برنامه ریزی استراتژیک بازار مصرف پوشاک مردانه در ایران با مطالعه در یکی از تولیدکنندگان عمده،” فناوری نساجی (علوم و تکنولوژی نساجی)، vol. 4، no. 1، pp. 25–47، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/482694/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا