APA:
کپیهاشمی، مرضیه. (1393). بررسی مقایسه ای میزان تاثیر جاذبه های تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبت به نام و نشان تجاری و نگرش نسبت به تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز). راهبردهای بازرگانی، 21(3)، 25-36. SID. https://sid.ir/paper/482741/fa
Vancouver:
کپیهاشمی مرضیه. بررسی مقایسه ای میزان تاثیر جاذبه های تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبت به نام و نشان تجاری و نگرش نسبت به تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1393؛21(3):25-36. Available from: https://sid.ir/paper/482741/fa
IEEE:
کپیمرضیه هاشمی، “بررسی مقایسه ای میزان تاثیر جاذبه های تبلیغات تلویزیونی شرکت ایرانسل و همراه اول بر نگرش نسبت به نام و نشان تجاری و نگرش نسبت به تبلیغات (مطالعه موردی: دانشجویان کاربر تلفن همراه در شهر شیراز)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 21، no. 3، pp. 25–36، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/482741/fa