APA:
کپیاردلان، محمدرضا، قنبری، سیروس، نصیری ولیک بنی، فخرالسادات، و بهشتی راد، رقیه. (1392). نقش رهبری خدمتگزار در ارتقای اعتماد سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی. مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 3(4)، 143-167. SID. https://sid.ir/paper/482813/fa
Vancouver:
کپیاردلان محمدرضا، قنبری سیروس، نصیری ولیک بنی فخرالسادات، بهشتی راد رقیه. نقش رهبری خدمتگزار در ارتقای اعتماد سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی. مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی[Internet]. 1392؛3(4):143-167. Available from: https://sid.ir/paper/482813/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا اردلان، سیروس قنبری، فخرالسادات نصیری ولیک بنی، و رقیه بهشتی راد، “نقش رهبری خدمتگزار در ارتقای اعتماد سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی،” مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، vol. 3، no. 4، pp. 143–167، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/482813/fa