APA:
کپیحیدرزاده، ناهیده، سالاریان، محسن، و سالاریان، فاطمه. (1395). تاثیر اعتماد سازمانی بر بهبود مدیریت دانش با توجه نقش واسطه ای رهبری خدمتگزار (مطالعه ای در اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران). خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)، 7(22)، 57-70. SID. https://sid.ir/paper/199054/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده ناهیده، سالاریان محسن، سالاریان فاطمه. تاثیر اعتماد سازمانی بر بهبود مدیریت دانش با توجه نقش واسطه ای رهبری خدمتگزار (مطالعه ای در اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران). خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)[Internet]. 1395؛7(22):57-70. Available from: https://sid.ir/paper/199054/fa
IEEE:
کپیناهیده حیدرزاده، محسن سالاریان، و فاطمه سالاریان، “تاثیر اعتماد سازمانی بر بهبود مدیریت دانش با توجه نقش واسطه ای رهبری خدمتگزار (مطالعه ای در اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران)،” خط مشی گذاری عمومی در مدیریت (رسالت مدیریت دولتی)، vol. 7، no. 22، pp. 57–70، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199054/fa