Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

565
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

336
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

پاسخ به نقد مقاله: (تاثیر روش تدریس نمایشی (Demonstration) بر خودکارآمدی دانشجویان مامایی در اداره زایمان)

صفحات

 صفحه شروع 473 | صفحه پایان 473

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 1- همان طور که در متن مقاله هم ذکر شده است این مطالعه برروی دانشجویان مامایی کارشناسی پیوسته ورودی سال 1389 انجام گرفته است در حالیکه مطالعه پایلوت برروی هم ترمی های این دانشجویان با کارشناسی ناپیوسته مامایی صورت گرفته است بنابراین از همان افراد پایلوت در پژوهش اصلی استفاده نشده است و آلودگی داده ها وجود ندارد. علاوه بر این در مورد پایایی پرسشنامه باید این گونه اذعان نمود که این پرسشنامه تاکنون برروی خودکارامدی دانشجویان مامایی و در محیط لیبر و زایشگاه انجام نشده است لذا جهت تعیین اعتبار و اعتماد علمی نیاز به پایایی مجدد این پرسشنامه بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی ریزی، سهیلا، بهادران، پروین، فهامی، فریبا، و احسان پور، سهیلا. (1393). پاسخ به نقد مقاله: (تاثیر روش تدریس نمایشی (Demonstration) بر خودکارآمدی دانشجویان مامایی در اداره زایمان). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 14(5)، 473-473. SID. https://sid.ir/paper/484233/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی ریزی سهیلا، بهادران پروین، فهامی فریبا، احسان پور سهیلا. پاسخ به نقد مقاله: (تاثیر روش تدریس نمایشی (Demonstration) بر خودکارآمدی دانشجویان مامایی در اداره زایمان). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1393؛14(5):473-473. Available from: https://sid.ir/paper/484233/fa

    IEEE: کپی

    سهیلا محمدی ریزی، پروین بهادران، فریبا فهامی، و سهیلا احسان پور، “پاسخ به نقد مقاله: (تاثیر روش تدریس نمایشی (Demonstration) بر خودکارآمدی دانشجویان مامایی در اداره زایمان)،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 14، no. 5، pp. 473–473، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/484233/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا