مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

405
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

130
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

روشی نوین در ارزشیابی بالینی دانشجویان گروه های پزشکی: تست تطبیقی رایانه ای (CAT) (نامه به سردبیر)

صفحات

 صفحه شروع 93 | صفحه پایان 95

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 ارزشیابی صحیح و موثر یکی از مهم ترین ارکان برنامه ریزی آموزشی محسوب گردیده و با شناسایی نقاط قوت و ضعف دانشجویان نه تنها در تمایز دانشجویان نقش بسزایی دارد، بلکه به مدرس نیز در ارزیابی فعالیت های خود کمک موثری می نماید. حدود نیمی از زمان آموزش دانشکده های پرستاری و مامایی صرف آموزش بالینی می شود، به طوری که آموزش بالینی، قلب آموزش حرفه ای پرستاری را تشکیل داده و در شکل دهی هویت حرفه ای پرستاری نقش اساسی بازی می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بکایی، مهشید، و سلیمی، طاهره. (1391). روشی نوین در ارزشیابی بالینی دانشجویان گروه های پزشکی: تست تطبیقی رایانه ای (CAT) (نامه به سردبیر). مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، 7(3 (پیاپی 7))، 93-95. SID. https://sid.ir/paper/490229/fa

    Vancouver: کپی

    بکایی مهشید، سلیمی طاهره. روشی نوین در ارزشیابی بالینی دانشجویان گروه های پزشکی: تست تطبیقی رایانه ای (CAT) (نامه به سردبیر). مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد[Internet]. 1391؛7(3 (پیاپی 7)):93-95. Available from: https://sid.ir/paper/490229/fa

    IEEE: کپی

    مهشید بکایی، و طاهره سلیمی، “روشی نوین در ارزشیابی بالینی دانشجویان گروه های پزشکی: تست تطبیقی رایانه ای (CAT) (نامه به سردبیر)،” مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، vol. 7، no. 3 (پیاپی 7)، pp. 93–95، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/490229/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button