مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

656
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

246
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیل و بررسی رفتار شاکیانه مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا

صفحات

 صفحه شروع 145 | صفحه پایان 173

چکیده

 هدف این تحقیق تحلیل و بررسی ارتباط بین رفتار شاکیانه مشتریان و نارضایتی از ابعاد خدماتی سایپا در شهر شیراز می باشد. در کنار این مقوله ها, با سنجش میزان گرایش فرد به اعتراض, ارتباط آن را با رفتار شاکیانه مشتری مورد بررسی قرار می دهیم. اطلاعات مورد نظر از طریق یک پرسشنامه باز - پاسخ و دو پرسشنامه بسته - پاسخ به دست آمده است. با استفاده از نمونه گیری خوشه ای, و بر اساس نواحی شهری شیراز, اقدام به جمع آوری 147 پرسشنامه به طور تصادفی نموده ایم. تحلیل های مورد استفاده در تحقیق شامل تحلیل همبستگی و رگرسیونی برای تعیین میزان همبستگی متغیرها و ابعاد خدماتی می باشد. یافته های تحقیق حاکی از آن است که مشتریانی که به طور مناسب مورد رسیدگی و پذیرش قرار نگرفته اند, گرایش به استفاده از ارتباط دهان به دهان منفی و همچنین تغییر یا عدم استفاده از محصول / خدمت را دارند و نیز کسانی که به شکایات و نظرات آنها به طور مناسب رسیدگی نشده است, علاقه زیادی به اعلام اعتراض به سایپا دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زارع، حمید، اسفیدانی، محمدرحیم، و موسوی، مسعود. (1391). تحلیل و بررسی رفتار شاکیانه مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا. مدیریت فرهنگ سازمانی، 10(1 (پیاپی 25))، 145-173. SID. https://sid.ir/paper/490472/fa

    Vancouver: کپی

    زارع حمید، اسفیدانی محمدرحیم، موسوی مسعود. تحلیل و بررسی رفتار شاکیانه مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1391؛10(1 (پیاپی 25)):145-173. Available from: https://sid.ir/paper/490472/fa

    IEEE: کپی

    حمید زارع، محمدرحیم اسفیدانی، و مسعود موسوی، “تحلیل و بررسی رفتار شاکیانه مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 10، no. 1 (پیاپی 25)، pp. 145–173، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/490472/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button