APA:
کپیزارع، حمید، اسفیدانی، محمدرحیم، و موسوی، مسعود. (1391). تحلیل و بررسی رفتار شاکیانه مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا. مدیریت فرهنگ سازمانی، 10(1 (پیاپی 25))، 145-173. SID. https://sid.ir/paper/490472/fa
Vancouver:
کپیزارع حمید، اسفیدانی محمدرحیم، موسوی مسعود. تحلیل و بررسی رفتار شاکیانه مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا. مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1391؛10(1 (پیاپی 25)):145-173. Available from: https://sid.ir/paper/490472/fa
IEEE:
کپیحمید زارع، محمدرحیم اسفیدانی، و مسعود موسوی، “تحلیل و بررسی رفتار شاکیانه مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 10، no. 1 (پیاپی 25)، pp. 145–173، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/490472/fa