APA:
کپیابراهیمی، ع.، و صفرزاده، ح.. (1390). بررسی تاثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای (رفاه, شهروند و هایپراستار). مدیریت بازرگانی، 3(9)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/490933/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی ع.، صفرزاده ح.. بررسی تاثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای (رفاه, شهروند و هایپراستار). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1390؛3(9):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/490933/fa
IEEE:
کپیع. ابراهیمی، و ح. صفرزاده، “بررسی تاثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای (رفاه, شهروند و هایپراستار)،” مدیریت بازرگانی، vol. 3، no. 9، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/490933/fa