APA:
کپیصنوبر، ناصر، و رحیمی اقدم، صمد. (1393). رابطه معنویت محیط کار با رضایت مشتریان و نقش تعدیل گری رفتار شهروندی سازمانی. راهبرد فرهنگ، 7(26)، 179-207. SID. https://sid.ir/paper/493364/fa
Vancouver:
کپیصنوبر ناصر، رحیمی اقدم صمد. رابطه معنویت محیط کار با رضایت مشتریان و نقش تعدیل گری رفتار شهروندی سازمانی. راهبرد فرهنگ[Internet]. 1393؛7(26):179-207. Available from: https://sid.ir/paper/493364/fa
IEEE:
کپیناصر صنوبر، و صمد رحیمی اقدم، “رابطه معنویت محیط کار با رضایت مشتریان و نقش تعدیل گری رفتار شهروندی سازمانی،” راهبرد فرهنگ، vol. 7، no. 26، pp. 179–207، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493364/fa