APA:
کپیشمس، ر.. (1387). بررسی ارتباط میان فعالیت های بازاریابی و عوامل ایجاد ارزش ویژه برند با استفاده از مدل تعمیم یافته آکر. کنفرانس برند، -(-)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/495299/fa
Vancouver:
کپیشمس ر.. بررسی ارتباط میان فعالیت های بازاریابی و عوامل ایجاد ارزش ویژه برند با استفاده از مدل تعمیم یافته آکر. کنفرانس برند[Internet]. 1387؛-(-):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/495299/fa
IEEE:
کپیر. شمس، “بررسی ارتباط میان فعالیت های بازاریابی و عوامل ایجاد ارزش ویژه برند با استفاده از مدل تعمیم یافته آکر،” کنفرانس برند، vol. -، no. -، pp. 0–0، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/495299/fa