APA:
کپیبنسبردی، علی، خبیری، محمد، و موید، ندا. (1397). تحلیل و اولویت بندی عوامل موفقیت تعمیم برند باشگاه های فوتبال از دیدگاه خبرگان. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 6(23 )، 89-102. SID. https://sid.ir/paper/373358/fa
Vancouver:
کپیبنسبردی علی، خبیری محمد، موید ندا. تحلیل و اولویت بندی عوامل موفقیت تعمیم برند باشگاه های فوتبال از دیدگاه خبرگان. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1397؛6(23 ):89-102. Available from: https://sid.ir/paper/373358/fa
IEEE:
کپیعلی بنسبردی، محمد خبیری، و ندا موید، “تحلیل و اولویت بندی عوامل موفقیت تعمیم برند باشگاه های فوتبال از دیدگاه خبرگان،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 6، no. 23 ، pp. 89–102، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373358/fa