APA:
کپیامیرشاهی، میراحمد، و منتی، حسین. (1394). الگوسازی فعالیت های بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهوم سازی بنیادی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(4 (پیاپی 24))، 97-115. SID. https://sid.ir/paper/513289/fa
Vancouver:
کپیامیرشاهی میراحمد، منتی حسین. الگوسازی فعالیت های بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهوم سازی بنیادی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(4 (پیاپی 24)):97-115. Available from: https://sid.ir/paper/513289/fa
IEEE:
کپیمیراحمد امیرشاهی، و حسین منتی، “الگوسازی فعالیت های بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهوم سازی بنیادی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 4 (پیاپی 24)، pp. 97–115، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513289/fa