مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,550
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,222
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی ارتباط بین آمیخته بازاریابی منتخب وعوامل ایجاد ارزش ویژه برند با استفاده از روش آکر در جهت افزایش سهم بازار در صنعت لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)

صفحات

 صفحه شروع 29 | صفحه پایان 43

چکیده

 در بازاریابی مصرف کننده, برندها غالبا نقطه آغاز تمایز بین پیشنهادات رقابتی بوده اند. به طوری که در موفقیت سازمان ها می توانند حیاتی باشند. لذا بسیار مهم است که مدیریت برندها بصورت استراتژیک انجام گردد. برند دارایی اساسی شرکت است. ارزش ویژه برند تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در فروش خود در مقایسه با یک برند متوسط جذب می کند را نشان می دهد. به علاوه, ارزش ویژه برند با پشتیبانی از ارزش مشتریان, به طور غیر مستقیم ارزش شرکت را افزایش می دهد. ارزش ویژه برند و ارزش مشتری از طریق بالا بردن: «اثر بخشی و کارایی برنامه های بازاریابی, وفاداری به برند, قیمت و حاشیه سود, توسعه برند, اهرم تجاری و مزیت رقابتی» برای شرکت ارزش ایجاد می کنند. این تحقیق روابط بین عناصر آمیخته بازاریابی منتخب و ارزش ویژه برند را مورد پژوهش قرار داده است و در صدد آن است تا دریابد که این اقدامات بازاریابی چگونه ارزش ویژه برند را افزایش یا کاهش می دهند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    کرباسی ور، علیرضا، طاهری کیا، فریز، و بندپی، علی. (1390). بررسی ارتباط بین آمیخته بازاریابی منتخب وعوامل ایجاد ارزش ویژه برند با استفاده از روش آکر در جهت افزایش سهم بازار در صنعت لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 8(24)، 29-43. SID. https://sid.ir/paper/151449/fa

    Vancouver: کپی

    کرباسی ور علیرضا، طاهری کیا فریز، بندپی علی. بررسی ارتباط بین آمیخته بازاریابی منتخب وعوامل ایجاد ارزش ویژه برند با استفاده از روش آکر در جهت افزایش سهم بازار در صنعت لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1390؛8(24):29-43. Available from: https://sid.ir/paper/151449/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا کرباسی ور، فریز طاهری کیا، و علی بندپی، “بررسی ارتباط بین آمیخته بازاریابی منتخب وعوامل ایجاد ارزش ویژه برند با استفاده از روش آکر در جهت افزایش سهم بازار در صنعت لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 8، no. 24، pp. 29–43، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151449/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button