APA:
کپیکرباسی ور، علیرضا، طاهری کیا، فریز، و بندپی، علی. (1390). بررسی ارتباط بین آمیخته بازاریابی منتخب وعوامل ایجاد ارزش ویژه برند با استفاده از روش آکر در جهت افزایش سهم بازار در صنعت لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 8(24)، 29-43. SID. https://sid.ir/paper/151449/fa
Vancouver:
کپیکرباسی ور علیرضا، طاهری کیا فریز، بندپی علی. بررسی ارتباط بین آمیخته بازاریابی منتخب وعوامل ایجاد ارزش ویژه برند با استفاده از روش آکر در جهت افزایش سهم بازار در صنعت لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1390؛8(24):29-43. Available from: https://sid.ir/paper/151449/fa
IEEE:
کپیعلیرضا کرباسی ور، فریز طاهری کیا، و علی بندپی، “بررسی ارتباط بین آمیخته بازاریابی منتخب وعوامل ایجاد ارزش ویژه برند با استفاده از روش آکر در جهت افزایش سهم بازار در صنعت لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 8، no. 24، pp. 29–43، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151449/fa