APA:
کپیچگینی، سهیلا. (1390). رابطه کاربرد رسانه های جدید با انتظارات مخاطبان از تلویزیون ملی. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، 18(3)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/495780/fa
Vancouver:
کپیچگینی سهیلا. رابطه کاربرد رسانه های جدید با انتظارات مخاطبان از تلویزیون ملی. پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)[Internet]. 1390؛18(3):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/495780/fa
IEEE:
کپیسهیلا چگینی، “رابطه کاربرد رسانه های جدید با انتظارات مخاطبان از تلویزیون ملی،” پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش)، vol. 18، no. 3، pp. 0–0، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/495780/fa