مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

798
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

575
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران

صفحات

 صفحه شروع 144 | صفحه پایان 158

کلیدواژه

آموزش فلسفه برای کودکان (p4c)Q2

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جناب زاده رودباری، مریم، انصاریان، فهیمه، و نادری، عزت اله. (1395). بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(24 (پیاپی 51))، 144-158. SID. https://sid.ir/paper/499213/fa

    Vancouver: کپی

    جناب زاده رودباری مریم، انصاریان فهیمه، نادری عزت اله. بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(24 (پیاپی 51)):144-158. Available from: https://sid.ir/paper/499213/fa

    IEEE: کپی

    مریم جناب زاده رودباری، فهیمه انصاریان، و عزت اله نادری، “بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 24 (پیاپی 51)، pp. 144–158، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/499213/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button