APA:
کپیجناب زاده رودباری، مریم، انصاریان، فهیمه، و نادری، عزت اله. (1395). بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 13(24 (پیاپی 51))، 144-158. SID. https://sid.ir/paper/499213/fa
Vancouver:
کپیجناب زاده رودباری مریم، انصاریان فهیمه، نادری عزت اله. بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1395؛13(24 (پیاپی 51)):144-158. Available from: https://sid.ir/paper/499213/fa
IEEE:
کپیمریم جناب زاده رودباری، فهیمه انصاریان، و عزت اله نادری، “بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 13، no. 24 (پیاپی 51)، pp. 144–158، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/499213/fa