مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

707
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

302
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر وفاداری عاطفی و منافع درک شده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه

صفحات

 صفحه شروع 65 | صفحه پایان 84

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, بررسی رابطه میان وفاداری عاطفی, منافع درک شده, نگرش نسبت به خدمات ترکیبی بانک و بیمه و قصد استفاده از این خدمات بود. این پژوهش به روش توصیفی و از نوع همبستگی بوده و برای آزمون فرضیه از رگرسیون و تحلیل آزمون T استفاده شده است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بود. جامعه آماری پژوهش شامل همه مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران بود که در آن شعب, خدمات بیمه ای نیز به صورت همزمان ارائه می شود. از جامعه حدودا دو میلیون و هفتصد هزار نفری مشتریان بیمه‑بانک ملت در شهر تهران به روش مورگان, تعداد 400 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد که در نتیجه 400 پرسشنامه به روش نمونه گیری در دسترس, توزیع و 392 پاسخ قابل تحلیل ارجاع داده شد.یافته های پژوهش نشان می دهد که به ترتیب: منافع درک شده از خدمات ترکیبی, بیشترین اثر مثبت را بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خدمات ترکیبی بانک و بیمه دارد, وفاداری عاطفی به شرکت بیمه در درجه دوم, و پس از آن وفاداری عاطفی به بانک, اثر مثبت بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خدمات ترکیبی بانک و بیمه دارند. علاوه بر این, نتایج نشان می دهد که رابطه مثبت میان نگرش و قصد استفاده وجود دارد. این پژوهش به ادبیات خدمات ترکیبی با به دست آوردن درک بهتری از شرکای همکار در همکاری همزیستی کمک می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سعیدنیا، حمیدرضا، و سخنوری بخشایشی، فهیمه. (1394). تاثیر وفاداری عاطفی و منافع درک شده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 30(4 (مسلسل 120))، 65-84. SID. https://sid.ir/paper/500108/fa

    Vancouver: کپی

    سعیدنیا حمیدرضا، سخنوری بخشایشی فهیمه. تاثیر وفاداری عاطفی و منافع درک شده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1394؛30(4 (مسلسل 120)):65-84. Available from: https://sid.ir/paper/500108/fa

    IEEE: کپی

    حمیدرضا سعیدنیا، و فهیمه سخنوری بخشایشی، “تاثیر وفاداری عاطفی و منافع درک شده مشتریان از طریق نگرش آنان بر قصد استفاده از خدمات ترکیبی بانک و بیمه،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 30، no. 4 (مسلسل 120)، pp. 65–84، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/500108/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button